niedziela, 17 października 2010

Marsz uwolnienia marihuany

Wczoraj w Poznaniu odbył się marsz uwolnienia marihuany. Od kilku dni widywałem w różnych miejscach miasta plakaty informujące o tym wydarzeniu. Sądziłem, że cała impreza bardziej trafi do studentów, lub nawet 30 latków, którzy lubią sobie od czasu do czasu przyjarać... Jakież jednak było moje zdziwienie gdy na marszu tym nie zobaczyłem ani jednej osoby w tym wieku - może poza policjantami ;) Jak widać na zdjęciach w imprezie wzięła udział młodzież z raczej niższych klas gimnazjum i pewnie jeszcze podstawówki. Trochę słabo to wyszło...


2 komentarze:

  1. Widziałem ten marsz wczoraj. Faktycznie, szły w nim same dzieci. Jestem ciekaw czy tak samo byli by odważni, gdyby widzieli ich rodzice...

    Śmieszne to było, dzieciaki nie mają nic do powiedzenia i myślą, że w grupie są fajni i ważni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzi na to, że są odważniejsi od swoich starszych jarających kolegów... hmm, albo akurat nudziło się im, nie mieli nic ciekawszego do roboty, więc postanowili przejść się i wspomóc mało odważnych...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń